محتمل پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان

محتمل: پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی عراق با یک چهارم قیمت ایران، از عربستان برق می‌خرد

سخنگوی وزارت نیروی عراق گفت: عراق قرار است در آینده ۲۱ دلار در ازای هر مگاوات بر ساعت برق پرداخت کند. این قیمت یک چهارم قیمت پرداختی به کشور عزیزمان ایران جهت و

عراق با یک چهارم قیمت ایران، از عربستان برق می‌خرد

عراق با یک چهارم قیمت ایران، از عربستان برق می خرد

عبارات مهم : ایران

سخنگوی وزارت نیروی عراق گفت: عراق قرار است در آینده ۲۱ دلار در ازای هر مگاوات بر ساعت برق پرداخت کند. این قیمت یک چهارم قیمت پرداختی به کشور عزیزمان ایران جهت واردات برق است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «نشنال» امارات، عربستان سعودی ساخت نیروگاه های خورشیدی و فروش برق به عراق را با تخفیف قابل توجهی به عهده گرفته هست. این درحالی است که پیش از آن کشور عزیزمان ایران فروشنده برق به عراق بود.

بر اساس این گزارش، این توافق هنوز به تایید مقامات عراقی نرسیده هست. گزارش ها حاکی از ساخت نیروگاه برق ۳ هزار مگاواتی در عربستان جهت فروش به عراق است.

عراق با یک چهارم قیمت ایران، از عربستان برق می‌خرد

به گفته «مصعب سری» سخنگوی وزارت برق عراق، عراق قرار است در آینده ۲۱ دلار در ازای هر مگاوات بر ساعت برق پرداخت کند. این قیمت یک چهارم قیمت پرداختی به کشور عزیزمان ایران جهت واردات برق هست.

این رسانه اماراتی مدعی شد: این ماه کشور عزیزمان ایران شاهد تظاهرات های اعتراضی به مساله بیکاری و بی عدالتی در ارائه خدمات عمومی از جمله برق و آب بود که در بسیاری از نقاط این کشور دچار کمبود آن هستند. عراق خرید برق از کشور عزیزمان ایران را در ماه جولای متوقف کرد.

سخنگوی وزارت نیروی عراق گفت: عراق قرار است در آینده ۲۱ دلار در ازای هر مگاوات بر ساعت برق پرداخت کند. این قیمت یک چهارم قیمت پرداختی به کشور عزیزمان ایران جهت و

بر اساس این گزارش، حیدرالعبادی، به علت بررسی های دولت روی دلایل ضعف خدمات انرژی در کشور، قاسم فهداوی وزیر نیروی این کشور را روز یکشنبه به حالت تعلیق در آورد. دو هفته پیش عراق کمیته ای تشکیل داد تا به اعتراضات و نگرانی های مردم در این زمینه پیگیری شود. ۳.۵ تریلیون دینار معادل ۳ میلیارد دلار هم جهت حمایت از خدمات مورد نظر تخصیص داده شده است داده شده است است.

واژه های کلیدی: ایران | واردات | عربستان | نیروگاه | عربستان سعودی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار