محتمل پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان

محتمل: پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی در ۱۹ سال، ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین دود کرده‌ایم / قاضی‌زاده هاشمی

یک عضو هیات رییسه مجلس شوری اسلامی گفت که در عرض ۱۹ سال بیش از ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین در کشور دود شده است که هم باعث از بین رفتن سرمایه‌ها و هم ایجاد آلود

در ۱۹ سال، ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین دود کرده‌ایم / قاضی‌زاده هاشمی

قاضی زاده هاشمی: در ۱۹ سال، ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین دود کرده ایم

عبارات مهم : اسلام

یک عضو هیات رییسه مجلس شوری اسلامی گفت که در عرض ۱۹ سال بیش از ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین در کشور دود شده است که هم باعث از بین رفتن سرمایه ها و هم ایجاد آلودگی هوا شده است هست.

به گزارش ایسنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبحگاه امروز (یکشنبه) مجلس، گفت: در عرض ۱۹ سال بیش از ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین دود کرده ایم ولی اگر صنعت خودروسازی در این سال ها به سمت فناوری های آینده رفته بود و شهرهای ما به کمک دانشگاهیان هوشمند شده است بودند نه این حجم از سرمایه دود می شد و نه گرفتار آلودگی هوا بودیم.

در ۱۹ سال، ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین دود کرده‌ایم / قاضی‌زاده هاشمی

وی افزود: تجربه دولت در مساله برجام نشان داد همراهی با مدیریت با تجربه و کارآزموده ولایت امر یک ضرورت است و بازی برد ـ برد با دشمن امکان پذیر نیست. دولت باید بازی برد ـ برد را با کشاورزان، صنعت گران، کارآفرینان و تجار ایرانی دنبال کند، بازی که در آن سرمایه دار، صنعتگر و نیروی کار ایرانی با عقد اخوت در هم تنیده شده است اند و با خودباوری در جهت پیشرفت قدم برمی دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: لیبرالیسم ما را به ناکجاآباد فقر و شکاف طبقاتی و بی هویتی خواهد برد. ما می توانیم با اتکا به استعداد و توانایی و خودکفایی در مسیر پیشرفت، مقاوم سازی اقتصادی و توانمندسازی اجتماعی گام برداریم. باید دیپلماسی اقتصادی را جهت وارد کردن فناوری آینده به کشور عزیزمان ایران و فتح بازار جهت تولید داخلی فعال کنیم. متاسفانه ما به جای واردات تکنولوژی یا محصولات را وارد کردیم یا تکنولوژی های قدیمی را.

یک عضو هیات رییسه مجلس شوری اسلامی گفت که در عرض ۱۹ سال بیش از ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین در کشور دود شده است که هم باعث از بین رفتن سرمایه‌ها و هم ایجاد آلود

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: امروز دوره طلایی جمعیت کشور عزیزمان ایران هست. اگر از این وقت جهت ایجاد ثروت و ارزش افزوده استفاده نکنیم فردا با جامعه کهنسال بدون تامین اجتماعی روبرو خواهیم شد بنابراین باید در سیاست های جمعیتی و تابعیتی بازبینی شود.

وی ادامه داد: روندی که در پیش گرفته ایم ما را به سوی ورشکستگی زیست محیطی، آلودگی هوا، خشکسالی، ورشکستگی سیستم بانکی و تامین اجتماعی پیش خواهد برد. در حوزه اقتصادی وابستگی ما به درآمدهای نفتی باعث شده است منابع انسانی ما با چالش های فنی و مدیریتی روبرو نشود و قدرت خلاقیت و کارآفرینی آن رشد نکند. همچنین به علت عدم رشدیافتگی مدیران دولتی به جای تبدیل بودجه های نفتی به ارزش افزوده و ثروت، این بودجه ها را به رزومه سازی جهت ارتقای خود تبدیل کرده اند.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه دوران اتکا به درآمدهای نفتی تمام شده، خاطرنشان کرد: نفت دیگر جهت آینده قابل اتکا نیست. تصمیم به فروش سهام شرکت های نفتی به وسیله عربستان و نروژ و انتقال سرمایه و فناوری های نو هم به علت همین پیش نگری کم کردن فروش نفت است لذا باید با ایجاد ثبات اقتصادی، سرمایه داران را به سرمایه گذاری تبدیل کنیم که راهی جز سرمایه گذاری در تولید جهت زیاد کردن سرمایه اش نیست.

در ۱۹ سال، ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین دود کرده‌ایم / قاضی‌زاده هاشمی

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم اکوسیستم اقتصادی طراحی کنیم که پیشرفت و توسعه پیدا کند. سازوکارهای اجتماعی و اقتصادی ما مخرب است به طوریکه سود نهادها و افراد علیه منافع اجتماعی هست. شرایط باید به نحوی اصلاح یابد که رشد هر نهاد و فرد در گرو رشد جامعه، ایجاد ارزش افزوده و حرکت به سمت فناوری های نو باشد. ما باید بتوانیم بر اساس وقت های ژئوپلتیک ثروت آفرینی کنیم و بر اساس فرهنگ خانواده محور خود سازوکار ایجاد فرهنگ کار گروهی و هم افزایی را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی راهکاری نو جهت تولید ثروت مستقل از پول نفت هست، گفت: در اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش باید انسان را جهت زندگی اجتماعی تربیت کند که استعدادش شکوفا شود، نه جهت آزمون زدن در کنکور و دانشجوی ما باید جهت بازار کار طراحی شود نه مسابقه و مدرک گرایی و بازار کار باید جهت کارآفرینان، مهندسان و متخصصان واقعی به پیش برود.

یک عضو هیات رییسه مجلس شوری اسلامی گفت که در عرض ۱۹ سال بیش از ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین در کشور دود شده است که هم باعث از بین رفتن سرمایه‌ها و هم ایجاد آلود

این عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: در عصر فناوری اطلاعات، سرعت تغییرات صدها برابر گذشته است و جامعه ما غافل هست. اگر در جهت فناوری های آینده مثل خودروهای الکتریکی، انرژی خورشیدی، هوش مصنوعی و ساختارهای نامتمرکز و شهرهای هوشمند قدم برنداریم پرسشها مان هر روز زیاد خواهد شد. وزارت علوم به معنای ایجاد فناوری نو بر اساس علم و دانش در جهت رشد و توسعه جامعه کشور عزیزمان ایران است که با بودجه نفتی ضرورت فناوری ها را احساس نکردیم و نفت را تبدیل به مقاله و تحقیقات غیرهدفمند کردیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه سیاست های غلط اعطای تابعیت باعث مهاجرت بخشی از جوانان مستعد به کشورهای غربی شده، گفت: ما باید با پیر شدن جامعه کشور عزیزمان ایران جهت جذب نخبگان فنی و اقتصادی دنیا اسلام برنامه داشته باشیم و مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای مذهبی دنیا اسلام می تواند مرکزی جهت جذب طبقه مستعد، هنرمند و باهوش دنیا اسلام باشد که متاسفانه با تنگ نظری در حال از دست دادن این منبع قدرت و پیشرفت هستیم. مشهد می تواند به شهری هوشمند و تجارت محور تبدیل شود لذا باید با هوشمندسازی در حوزه اقتصاد شهری، روان سازی فضای کسب و کار و تسهیل تابعیت شرایط جذب نخبگان دنیا اسلام در مشهد را فراهم کنیم.

در ۱۹ سال، ۶۰۹ هزار میلیارد تومان بنزین دود کرده‌ایم / قاضی‌زاده هاشمی

واژه های کلیدی: اسلام | تبدیل | اسلامی | فناوری | اقتصادی | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار