محتمل پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان

محتمل: پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی باز هم وظیفه حذفی‌ها معلوم نشد ، چانه‌زنی جهت یارانه‌بگیران

با افزوده شدن مبلغ پرداختی جهت یارانه‌های نقدی از تعداد حذفی‌ها کم شد و در سال آینده ۵۵ میلیون نفر می‌توانند یارانه بگیرند. چانه‌زنی جهت پرداخت زیاد در حالی در

باز هم وظیفه حذفی‌ها معلوم نشد ، چانه‌زنی جهت یارانه‌بگیران

چانه زنی جهت یارانه بگیران/ باز هم وظیفه حذفی ها معلوم نشد

عبارات مهم : میلیون

با افزوده شدن مبلغ پرداختی جهت یارانه های نقدی از تعداد حذفی ها کم شد و در سال آینده ۵۵ میلیون نفر می توانند یارانه بگیرند. چانه زنی جهت پرداخت زیاد در حالی در جریان است که سازوکار از بین بردن حداقل ۱۵ میلیون نفر دیگر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بعد از برگشت کلیات لایحه بودجه ۱۳۹۷ از صحن علنی به کمیسیون تلفیق جهت بررسی و بازبینی ایرادات وارد شده است از سوی نمایندگان، در تازه ترین تصمیم گیری راجع به تبصره پرحاشیه هدفمندی یارانه ها تغییراتی ایجاد شد. در بااهمیت ترین بخش سهم پرداختی به یارانه بگیران در سال آینده از ۲۳ هزار میلیارد تومانی که دولت در لایحه پیشنهاد و در دور اول در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده بود به ۳۰ هزار میلیارد تومان زیاد کردن پیدا کرد.

باز هم وظیفه حذفی‌ها معلوم نشد ، چانه‌زنی جهت یارانه‌بگیران

کمیسیون تلفیق در مرحله اول بررسی نظر دولت جهت پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومانی در طول سال ۱۳۹۷ را مورد موافقت قرار داده بود و براین اساس با در نظرگرفتن این که تاکنون در سال حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان جهت یارانه های نقدی پرداخت و حدود ۷۷ میلیون نفر دریافت می کردند، باید نزدیک به ۳۴ میلیون از بین بردن و پرداختی ها به حدود ۴۰ میلیون نفر کم کردن پیدا می کرد. به دنبال این مصوبه، تلفیق راهکار مهم جهت از بین بردن را چک حساب های بانکی اعلام کرد و آزمون وسع از سوی دولت را راهکار دیگر از بین بردن یارانه بگیران قرار داد. با این وجود هنگامی که لایحه در صحن علنی مجلس مطرح شد نمایندگان مبهم بودن نحوه غربالگری یارانه بگیران را از ایرادات مهم لایحه دانسته و تاکید داشتند که هنوز مشخص نیست دولت قرار است چگونه جهت از بین بردن حدود ۳۴ میلیونی اقدام کند. از سوی دیگر شرکت برنامه و بودجه در دفاعیه خود از کلیات لایحه هیچ برنامه ای جهت از بین بردن گسترده اعلام نکرد.

اما برگشت لایحه به کمیسیون تلفیق با بالارفتن سهم پرداختی جهت یارانه های نقدی از ۲۳ هزار میلیارد به ۳۰ هزار میلیارد تومان همراه بود، در این حالت با توجه به ۷۰۰۰ میلیارد افزوده شده است دولت در سال آینده جهت هر ماه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی که در حال حاضر حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان است پرداخت می کند. بر این اساس تعداد یارانه بگیران در هر ماه از حدود ۷۷ میلیون نفر فعلی به ۵۵ میلیون نفر کم کردن پیدا می کند. البته این تعداد در مقایسه با ۳۴ میلیونی که مدنظر دولت بود تا ۱۵ میلیون نفر افزوده شده است است.

با افزوده شدن مبلغ پرداختی جهت یارانه‌های نقدی از تعداد حذفی‌ها کم شد و در سال آینده ۵۵ میلیون نفر می‌توانند یارانه بگیرند. چانه‌زنی جهت پرداخت زیاد در حالی در

در شرایطی با مخالفت های انجام شده است تعداد یارانه بگیران نسبت به لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ زیاد کردن پیدا کرده که باز هم وظیفه حذفی ها که ۱۵ میلیون نفر هستند مشخص نیست. این در حالی است که بعضی مقامات دولتی چک حساب های بانکی را تایید و از آن ابراز رضایتمندی می کنند و از سویی دیگر بعضی آن را وارسی حساب های مردم دانسته و خود را بی میل به این عنوان نشان می دهند. از طرفی هم منظور کمیسیون تلفیق از آزمون وسعی که قرار است دولت برگزار کند براق نیست.

بر این اساس اگر قرار بر از بین بردن ۱۵ میلیونی بوده و برنامه ای مشخص جهت آن وجود دارد، به نظر نمی رسد دلیلی جهت مشورت به منظور کم کردن حذفی ها و زیاد کردن پرداختی های ۵۵ میلیون نفر در سال آینده وجود داشته باشد، آیا که اگر ابزاری وجود دارد که با آن بتوان ۱۵ میلیون را شناسایی و از بین بردن کرد به طور حتم امکان از بین بردن تعداد بالاتری از غیرنیازمندان به یارانه نقدی نیز وجود دارد، هرچند که تاکنون هیچ گاه مشخص نشده نیازمندان به یارانه نقدی و افرادی که نیازی به دریافت آن ندارند براساس کدام مبنا و معیار تعیین و غربالگری خواهند شد. از سویی دیگر کمیسیون تلفیق و دولت کدام معیار را جهت از بین بردن 34 میلیونی در نظر گرفته و تصویب کردند و راهکار آن را چک حساب بانکی قرار دادند که بعد از مخالفت در صحن علنی این معیار را عوض کردن داده و تعداد دریافت کنندگان را به 55 میلیون نفر زیاد کردن دادند؟

واژه های کلیدی: میلیون | یارانه | میلیونی | کمیسیون | لایحه بودجه | یارانه بگیر | یارانه نقدی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار