محتمل پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان

محتمل: پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی علی‌اکبر صالحی معرفی‌اش به عنوان وزیر علوم را رد کرد

علی‌اکبر صالحی در پاسخ به بعضی اخبار راجع به معرفی وی به عنوان وزیر علوم از سوی رییس‌جمهور گفت: امروز بعد از جلسه هیأت دولت با این شایعه روبرو و شگفت‌زده شدم. ع

علی‌اکبر صالحی معرفی‌اش به عنوان وزیر علوم را رد کرد

علی اکبر صالحی معرفی اش به عنوان وزیر علوم را رد کرد

عبارات مهم : انرژی

علی اکبر صالحی در پاسخ به بعضی اخبار راجع به معرفی وی به عنوان وزیر علوم از سوی رییس جمهور گفت: امروز بعد از جلسه هیأت دولت با این شایعه روبرو و شگفت زده شدم. علتش هم این است که تا به حال کسی در این خصوص با من صحبتی نکرده هست.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیسیون انرژی مجمع وزیران ادوار با حضور وزرای سابق نفت، نیرو و روسای شرکت انرژی اتمی و حفاظت از محیط زیست در محل شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران تشکیل شد.

علی‌اکبر صالحی معرفی‌اش به عنوان وزیر علوم را رد کرد

در این جلسه معصومه ابتکار، علی اکبر صالحی، رضا امراللهی، محمدتقی بانکی، سید محمد غرضی، حسن غفوری فرد، کاظم وزیری هامانه و هوشنگ فلاحتیان (به نمایندگی از حمید چیت چیان) حضور داشتند.

در ابتدای جلسه با حضور فرزندان وزیران شهید مهندس محمد جواد تندگویان و دکتر حسن عباسپور از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آمد.

علی‌اکبر صالحی در پاسخ به بعضی اخبار راجع به معرفی وی به عنوان وزیر علوم از سوی رییس‌جمهور گفت: امروز بعد از جلسه هیأت دولت با این شایعه روبرو و شگفت‌زده شدم. ع

در ادامه، اهداف و چگونگی تشکیل مجمع و کمیسیون انرژی مطرح شد و اعضای کمیسیون بر استفاده از سرمایه های انسانی به عنوان صاحبان تجربه و علم مدیریت در ادوار متفاوت تاکید داشتند تا با هم افزایی و هم اندیشی این نخبگان مدیریتی بتوان جهت پرسشها متفاوت کلان کشور تجربیات و دانش های اندوخته را از ابعاد گوناگون مدنظر قرار داد.

هم چنین در این جلسه علی اکبر صالحی، حسن غفوری فرد و محمد احمدیان به ترتیب به عنوان رییس، نایب رییس و دبیر کمیسیون انرژی گزینش شدند. کاظم وزیری هامانه و علی اکبر صالحی به عنوان نماینده کمیسیون انرژی در کمیسیون راهبردی گزینش شدند.

بنا بر این گزارش، رییس شرکت انرژی اتمی در حاشیه این نشست راجع به خبر انتشار یافته در خصوص این که وی جدی ترین گزینه وزارت علوم هستید گفت: امروز بعد از جلسه هیأت دولت با این شایعه رو به رو و شگفت زده شدم. علتش هم این است که تا به حال کسی در این خصوص با من صحبتی نکرده هست. فکر می کنم استنباط شخصی یکی از بزرگواران بوده؛ از طرفی، صالحی زیاد داریم.

واژه های کلیدی: انرژی | کمیسیون | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار