محتمل پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان

محتمل: پزشکی قانونی آذربایجان شمار جانباختگان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سایه بلند داعش‌ بر سر مراسم خوش حالی افزایش تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرآنلاین؛«بازی که تمام شد، گوشه ای از ورزشگاه روی چرخ دستی نشسته بود. مهدی تاج، مدیر فدراسیون فوتبال، حالا رئیسی است که همه تیم هایش جهانی شده است ان

سایه بلند داعش‌ بر سر مراسم خوش حالی افزایش تیم ملی فوتبال

سایه بلند داعش بر سر مراسم خوش حالی افزایش تیم ملی فوتبال

عبارات مهم : افزایش

مهدی تاج گفت: وحشت از داعش باعث شد مراسم خوش حالی افزایش با تماشاگران کمتری باشد..

به گزارش خبرآنلاین؛«بازی که تمام شد، گوشه ای از ورزشگاه روی چرخ دستی نشسته بود. مهدی تاج، مدیر فدراسیون فوتبال، حالا رئیسی است که همه تیم هایش جهانی شده است اند و البته افزایش تیم بزرگسالانش خیلی راحت اتفاق افتاده است! تاج بعد از بازی تیم ملی و در آخر مراسم خوش حالی افزایش در شرایطی که می گفت بیش از ۱۳ ساعت در ورزشگاه آزادی سر پا بوده، در گوشه ای از استادیوم آزادی روی چرخ دستی نشسته بود و به سوالات خبرآنلاین پاسخ داد.

سایه بلند داعش‌ بر سر مراسم خوش حالی افزایش تیم ملی فوتبال

خب آخر افزایش کردیم…

راستش من خودم خیلی از این افزایش خوشحالم. به هر جهت مردم ما لایق عالی ترین ها هستند و این جشنی که حالا در سراسر کشور برپاست، کمترین حق این مردم و تلاش این فرزند های خوب تیم ملی بود.

به گزارش خبرآنلاین؛«بازی که تمام شد، گوشه ای از ورزشگاه روی چرخ دستی نشسته بود. مهدی تاج، مدیر فدراسیون فوتبال، حالا رئیسی است که همه تیم هایش جهانی شده است ان

ولی جای مردم امروز در ورزشگاه خالی بود.

حق با شماست ولی واقعا این بازی شرایط متفاوتی داشت. این بازی به مقدار زیادی تحت تاثیر پرسشها امنیتی قرار گرفته بود. تقریبا فدراسیون جهت برگزاری این در حاشیه بود و نقش تصمیم گیری را در این مسابقه و سیاستگذاری بازی نداشتیم. من هم به همراه همه همکارانم در فدراسیون به این نتیجه رسیده بودیم که این بار حتما با مسئولین امنیتی همکاری کنیم، چون به هر جهت یکی از اهداف داعش ورزشگاه هاست و به خصوص ورزشگاه آزادی و به خصوص این بازی و این جمعیت ۱۰۰ هزار نفری جهت آنها یک وقت بزرگ می توانست باشد. ما باید هر لحظه مراقب می بودیم که خدایی ناکرده اتفاق خطرناکی نیفتد. انصافا فرزند های امنیتی جهت این بازی سنگ تمام گذاشتند. تیم امنیت بازی بیش از سه روز در تمام گوشه های این ورزشگاه بزرگ آزادی داشتند کارهای امنیتی و مراقبتی انجام می دادند. من خودم از ساعت ۱۰ صبح به ورزشگاه آزادی آمدم و الان که ساعت حدود یک شب هست، هنوز هم اینجا هستم.

بازی را هم در جمع اعضای شورای تامین دیدید!

سایه بلند داعش‌ بر سر مراسم خوش حالی افزایش تیم ملی فوتبال

بله به علت حساسیت بازی تقریبا همه مسئولان مسابقه در جلسه شورای تامین بودیم. هر لحظه یکی می گفت، یکی دارد از دور می آید! یکی دارد از آن طرف می رود. آن یکی چه کسی است که نزدیک می شود. واقعا مانیتورینگ ورزشگاه بزرگی مثل آزادی که ده ها هکتار وسعت دارد، کار سخت و پیچیده ای هست. دور تا دورش جنگل دارد. هر لحظه همه منتظر بودند و می ترسیدند که تروریست ها جهت ضربه زدن به این بازی اقدامی بکنند ولی به لطف تلاش بی وقفه نیروهای امنیتی که باز جا دارد از آنها صمیمانه تقدیر کنم، این بازی با اقتدار کامل و در نهایت امنیت برگزار شد و یک قطره خون از دماغ کسی نیامد ولی به هر حال این وحشت از حملات تروریستی منطقی بود که باعث شود ما بدانیم چه کسی به عنوان تماشاگر به ورزشگاه می آید و این کنترل فروش بلیت اینترنتی یکی از آن راه ها بود. اگر چه باعث کم کردن تعداد تماشاگران شد ولی در تامین امنیت و نظم بازی نقش مهمی داشت ولی شکر خدا نتیجه نهایی عالی بود و مراسم خوش حالی افزایش اتفاق افتاد.

ولی یک مقدار انگار چون راحت تر از هر لحظه رفتیم جام جهانی. هنوز باورمان نشده کار را تمام کردیم!

به گزارش خبرآنلاین؛«بازی که تمام شد، گوشه ای از ورزشگاه روی چرخ دستی نشسته بود. مهدی تاج، مدیر فدراسیون فوتبال، حالا رئیسی است که همه تیم هایش جهانی شده است ان

راستش هنوز خیلی از ما باور نکردیم افزایش کردیم ولی شکر خدا در این مرحله کار تمام شد. در این موفقیت من نقش شخص آقای کی روش را بی بدیل می دانم. من چون می دانم کی روش با تیم ملی ما چه کرد. الان به خاطر داشتن چنین سرمایه ای تمام تلاش مان این است که حتما زلف تیم های دیگرمان را هم گره بزنیم به آقای کی روش. جهت همین هم در شروع الان جهت تیم امید، جوانان و نوجوانان در یک جلسه سه ساعته با ایشان نشستیم و حرف زدیم که بیایند و در کنار هم این تیم ها را به پیش ببریم. ما در این جلسه به دقت به حرف هایش گوش کردیم تا بتوانیم به یک مسیر درستی با هم برسیم که ایشان بر این تیم ها نظارت داشته باشد. کی روش یک تئوریسین بزرگ جهت ایجاد تحول نسلی در فوتبال هر کشوری است.

بله ولی بعد از افزایش در مراسم خوش حالی هم خیلی تلخ بود و دل پری داشت…

سایه بلند داعش‌ بر سر مراسم خوش حالی افزایش تیم ملی فوتبال

تلخ جهت این که با او خوب تا نکردند. خب حق هم دارد. از فدراسیون ما راضی است ولی خودتان ببینید در این سال ها چه بر او گذشته. فکر کنم از مردم خیلی راضی است و همه امیدش به مردم است ولی از خیلی اتفاقات هم گلایه دارد و دلش گرفته است.

بله زیاد از رسانه ها و مسئولان و همکارانش در تیم های باشگاهی که برنامه تیم ملی را به هم می ریزند، گلایه داشت. درست مثل همیشه! حتی از وزیر هم گلایه کرد و طوری حرف زد که نشان دهد به وعده کمک همه جانبه وزیر ورزش هم خیلی باور ندارد.

البته خب دلش گرفته ولی باید اینجا اعتراف کنم وزیر ورزش به تیم ملی در مدتی که آمده، خیلی کمک کرده هست. می دانم که نیت حرف های کی روش در انتقادات وزیر نیست. خودش می داند که این وزارتخانه زیاد از هر لحظه و واقعا دلی به تیم ملی کمک کرده هست. خب من در این مدت خیلی با کی روش راجع به این پرسشها حرف زدم و او تقریبا در جریان همه اتفاقات هست. او دلش از چیزهای دیگری گرفته. من هم دلم گرفته.

ببینید دو روز مانده به بازی تیم ملی جهت ما گزارش زدند و همه ما را به مشروب ذلت هم متهم کردند! اینها را من نمی دانم برایش چه حرفی بزنم. بالاخره ماها هم یک ظرفیتی داریم. این فضاها، فضاهای خوبی نیست که هر روز جهت تیم ملی ایجاد می کنند. هر روز یک هجمه ای علیه آقای کی روش راه می اندازند، یک سوراخی پیدا می کنند و ضربه ای به او می زنند. من باید مدام مراقب باشم اتفاقی نیفتد، کی روش مجبور نشود جوابی بدهد و دوباره بلوایی به پا نشود! خب بالاخره تا کجا؟ خسته شدیم.

این ها بخشی از دعواهاست. بحث امکانات ولی مهم تر است.

دقیقا درست هست. ببینید تیم ما الان افزایش کرده ولی زیرساخت های فوتبال ما زیرساخت افزایش به جام جهانی نیست. من هم این حرف ها را هم در ۹۰ می زنم و هم هر جای دیگری می گویم. وزیر عزیز اتفاقا خیلی به ما لطف دارد. پیگیر برنامه هاست. بازی ها را می بیند، مراقب است که کاری اگر از دستش بربیاید، انجام بدهد. اساسا به فوتبال هم خیلی علاقه دارد. به عنوان نمونه یک وقت هایی به من می گوید فلان بازی را دیدی چی شد؟ می گویم بابا بازی ساعت ۳ شب بود، من خواب بودم. از من امتحان فوتبال خارجی می گیرد! اصرار دارد که باید در جریان بازی های روز دنیا هم باشم و پیگیری کنم کل اخبار فوتبال دنیا را. ایشان خیلی به ما کمک کردند ولی این زیرساخت ها را فراهم کردن حتی از توان وزارت ورزش هم خارج می شود. الان به علت پرسشها مالی که داریم با کمک وزارت ورزش کلی جهت ترمیم کمپ پیش رفتیم. زیرسازی کردیم. همه چیز پیش رفته و آماده است ولی الان پول چمن را نداریم که بیاوریم یا کشت کنیم تا مسئله زمین تیم ملی حل شود. این را به چه کسی برویم بگوییم که آقا پول نداریم، چمن بخریم. یک هفته است تلاش کردیم با وزیر تا توانستیم پاداش سه بازی قبلی تیم ملی را به فرزند ها بدهیم. وزارت لطف کرد و در آخرین لحظات ۵۰۰ میلیون به تیم ملی کمک شد. اینها را کی روش می داند.

کی روش زیاد دلواپس شروع دوباره لیگ و شروع دوباره دعواهاست.

دقیقا درست می گویید. دو شب قبل داشت می گفت بابا ما دیگر در مجموعه فدراسیون چه کار باید بکنیم که این قدر حمله نکنند. ما که همه تیم ها را بردیم جام جهانی، در فوتسال و ساحلی سوم دنیا شدیم. این همه موفقیت داشتیم با این همه مسئله مالی کمبود که داریم. دیگر چه کار کنیم که این بلاها را سرمان نیاورند؟ دیدید که کی روش دستبندش را از دستش درآورد و دست من کرد و نشان جام جهانی اش را هم به من هدیه داد و خیلی به من لطف دارد ولی واقعا او هم مانده که دیگر چه کار کنیم که این همه فشار را تحمل نکنیم.

راستی گفت بازی با روسیه در پیش است…

بله بازی با روسیه هماهنگ شده است است و قطعا با این تیم در اکتبر بازی می کنیم. جهت قبل از جام جهانی سه تا بازی خیلی خوب و بزرگ دیگر هم هماهنگ کردیم و در برنامه داریم ولی مسئله اینجاست که پولش را نداریم که نهایی ارزش کنیم.

واژه های کلیدی: افزایش | فوتبال | ورزشگاه | جام جهانی | جام جهانی | استادیوم آزادی | فدراسیون فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار